דף הבית » דיאטה, תזונה

אוהבים לשתות קולה?

[ 25 במאי 2009 | 603 views | תגובה אחת ]

בשורה חדשה לאוהבי ומכורי הקולה, במחקר חדש שנערך ב- International Journal of Clinical Practice גילו כי קולה מורידה את רמות האשלגן (היפוקלמיה) בגוף וכתוצאה מכך עשויה להזיק לשרירים ע"י סימפטומים כמו חולשה, התכווצויות ושיתוק במקרים קיצוניים.

בנוסף לכך, רמות אשלגן נמוכות מגדילות את הסיכון להפרעות בקצב הלב ואף לגרום למוות פתאומי. ההמלצה הרפואית של ד"ר פאקר מהמרכז הרפואי של אוהיו, במקרים או תופעות לא מוסברות הקשורות לרמת האשלגן היא לשאול את המטופלים בנוגע להרגלי השתייה שלהם בכל הנוגע להפרזה בצריכת הקולה.

לא מעט מחקרים נעשו על הקולה וגילו את ההשפעות המזיקות בהן פגיעה בשיניים, השמנה, אוסטופורוזיס וכו'. משרד הבריאות פרסם כי הישראלים צורכים בין חצי כוס לכוס שתייה קלה ליום ללא כל התמקדות על משקה כזה או אחר. לא בטוחים עדיין לגבי המרכיב אשר גורם לירידת רמות האשלגן אך סבורים כי לקפאין יש חלק נכבד בכך.

מאת: מלי אלנקרי


חזרה לדף הבית של מאמן כושר אישי

תגובה אחת »

  • My Amazing Weight Loss Story כותב :

    Thanks for posting, I really liked reading your latest post. I think you should post more frequently, you clearly have talent for blogging!

הוסף תגובה !